پزشکی, زیبایی

آشنایی اجمالی با فیلر

Filler در لغت به معنای پر کننده است و به تمامی موادّی که برای حجم دهی صورت و قسمتی از بدن استفاده می شود، فیلر گفته می شود. انواع و اقسام مواد می تواند به عنوان فیلر استفاده شود که ژل هیالورونیک اسید پر استفاده ترین فیلر در کشور ما، ایران است.

راحتی کار با ژل هیالورونیک اسید، فرم دهی خوب و همچنین داشتن زمان کافی برای ماساژ بعد از تزریق از مزیّت های این ژل و از دلایل محبوبیّت آن در ایران و اکثر کشورهای جهان است.

ژل هیالورونیک اسید که ترکیبی از اسید آمینه و پروتئین است، به طور طبیعی در مفاصل بدن وجود دارد و بسیار آب پذیر است و با جذب آب، حجم بیشتری به خود می گیرد.

اگر نیاز به حجم دهی در بدن و صورت دارید، قطعاً تزریق ژل به شما در این مورد کمک می کند و با مراجعه به یک پزشک حاذق می توانید چهره ی خود را شاداب تر و جوان تر کنید.

انواع مختلف برندهای ژل در بازار ایران وجود دارد که اغلب در حجم های 10 سی سی و 1 سی سی وجود دارد که با توجّه به برند و کیفیّت و ماندگاری ژل، قیمت های متفاوتی دارند.

خط خنده (Nasolabial line)، خط غم (Marionette line)، گونه، لب و ناحیه ی تمپورال از بیشترین مواردی هستند که در آن ها ژل تزریق می شود.

تیم علمی – آموزشی – درمانی دکتر کاری در حال آماده سازی محصول جامعی برای آموزش زیبایی شامل کتاب و ویدیوهای آموزشی است که ان شاء الله با انتشار این مجموعه ی ارزشمند، شما دانشجویان عزیز جامع ترین، کامل ترین و اصولی ترین آموزش پروسیجرهای زیبایی را در اختیار خواهید داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *